Επικοινωνία

Διαφήμιση, προώθηση, πληροφόρηση.

Για τη Scavolini η επικοινωνία είναι παράγοντας επιτυχίας και ανάπτυξης που μπορεί να διαμορφώσει μια ισχυρή αμοιβαιότητα μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτών.

Η μεγάλη φήμη της μάρκας προερχόμενη από τις σημαντικές διαφημιστικές καμπάνιες στα σημαντικότερα ΜΜΕ, σε εθνική και διεθνή κλίμακα, που αναπτύσσει η Επιχείρηση εδώ και χρόνια, και η ισχυρή αναγνωρισιμότητα του προϊόντος λόγω της έντονης δράσης πληροφόρησης, εδραίωσαν στο κοινό μια εμπιστοσύνη που η Scavolini θέλει να διατηρήσει αναλλοίωτη, όχι μόνο με μια εξαιρετική δράση αλλά και με υψηλό βαθμό αναγνώρισης που προσφέρει συνεχή επιβεβαίωση της κυριαρχίας της μάρκας και της πλήρους αξιοπιστίας της παραγωγής της.

Η ισχυρή θεσμική εικόνα, η ποιοτική παρουσία σε Tv, ραδιόφωνο, τύπο, διαφημιστικές πινακίδες και web, όπως και η πληροφόρηση που λαμβάνει χώρα στο σημείο πώλησης μέσω καταλόγων και εργαλείων πραγματικά μοναδικών, μαρτυρούν επιχειρηματική ικανότητα και έντονο πνεύμα καινοτομίας.

Η Επιχείρηση, πιονέρος στη χρήση του τηλεοπτικού μέσου για τον τομέα επίπλωσης (από το 1975 στη RAI και από το 1984 στους ιδιωτικούς σταθμούς) είναι πρωτοπόρα ακόμη και στο Internet, όπου το 1996 ενεργοποίησε το site της και το 2002, το καινοτόμο www.kitchens.it: ένα κάθετο portal μοναδικό στον τομέα, αφιερωμένο στο περιβάλλον της κουζίνας.